Aankoop vopo v40 vraag airco?

Arno1987

Aankoop vopo v40 vraag airco?

Berichtdoor Arno1987 » Do 07 Jul 2016, 10:53

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag en hoop dat iemand deze kan beantwoorden.
Ik ben bijna geslaagd in de aankoop van een volvo v40 uit 2001. Ben vorige week wezen kijken en de auto zag er prima uit. Er waren nog een paar kleine dingetjes die hij nog voor ons zou maken. Waaronder de airco. Toen wij een proefrit maakten kwamen wij er achter dat de airco niet uit wou toen we de airco knop indrukte, er zit climate controle in dus ik had de temperatuur op het hoogst gezet en nog ging die niet uit.
Toen we terug kwamen vertelde ik dat en toen hij dit zelf ging proberen deed hij het idd niet en zei hij, waarschijnlijk is het knopje kappot en dat moet het gewoon doen dus dat ga ik voor jullie maken.

Gister had ik maar even achter de auto aangebeld om te kijken of die al klaar stond, hij was bijna klaar maar hij zei dat er met de airco niks aan de hand was. "Dit is normaal bij volvo in het begin gaat de airco automatisch aan zodat de ramen snel ontwassen", klopt dit? vindt het een beetje raar. ik moet de airco toch gewoon uitzetten als ik dat wil

bmwtaxi

Re: Aankoop vopo v40 vraag airco?

Berichtdoor bmwtaxi » Do 14 Jul 2016, 12:17

Hoi Arno,

Dit is niet normaal. Ik heb een V49 gehad, je zegt dat er climate control op zit dan denk ik dat de airco unit of kachel unit kapot is.

Dat is een hele dure reparatie in slechtste geval. ik zou na een ander V40 gaan kijken,

Terug naar “Volvo”